Fast det lättar med tiden här, det är tydligt. Och natten var väldigt mycket bättre än genomsnittet, så tacksam för det. Nu känns det bra. Kanske blir det lite varmare ute också, det vore fint. I går fick jag f ö hem en klänning, som jag skickat efter (rea). När jag hade klickat på betalning kom jag ihåg att käraste väninnan nog hade en sån förra året, ja ja hon såg trevlig ut i sin. Men när jag öppnade påsen i går tyckte jag att färgen var tråkig och formen såg väldigt underlig ut, fållen såg ut att vara väldigt oregelbunden. Enda fördelen var att den iaf inte var tillverkad i Kina. Fast, man ska ju aldrig ge upp, så innan jag borstade tänderna provade jag den. Och har man sett – när jag hade stoppat in min lilla runda lekamen i den, så var fållen ganska jämn runt om och den passade utmärkt i största allmänhet, färgen var inte heller så tokig. En del saker blir bättre än man tror.