här. Så nu känner jag mig väldigt mätt. Det vore en förträfflig idé att ta en promenad, men vädret är minst sagt ombytligt. Regnet vräkte ner nyss och även om jag har en väldigt bra regnjacka, så känns det ändå lite väl mycket att gå ut i något sånt. Det är inte precis Florida förstås, jag minns orkanen Andrew för drygt tjugo år sen. Äldstas bekanta hade stängt in sig i sitt säkerhetsutrymme, toaletten i princip, och sen när det efter ett par timmar blev tyst och dom var i stormens öga, tittade dom ut och resten av huset var borta och dom sprang över till grannen, som hade ett större skyddsrum. Och sen efter det att resten av orkanen blåst förbi, så var deras eget utrymme borta. Hua. Och vi satt och följde det hela via CNN och när jag satte mig i bilen och åkte in till nån aktivitet i tätorten, så var jag först så förvånad över att det inte alls blåste utefter vägen. Tala om inlevelse.

