och så där. Alldeles innan vi satte oss till kvällsté, så kom jag på att det nog fanns en hylla i ett av högskåpen i köket, som jag liksom hoppat över och sen stängt dörren. Så styrkt av té traskade jag dit och såg dessutom att i städskåpet hade jag av okänd anledning ställt in en massa blompinnar genom åren, såna där som finns t ex i orkidékrukor. För att göra dom lite mer praktiska att transportera i mina svarta säckar, så ställde jag mig och bröt dom i mindre delar. En av dom delade sig på ett väldigt elakt sätt och klämde skinnet på ena lillfingret rätt besvärligt. Men nu är både städskåpet och det andra alldeles tomt. Det hade varit snopet att upptäcka det senare.

Och en liten matta, som jag inte vet var jag ska lägga, har jag nu tillfälligt (?) lagt i inglasade balkongen. Men jag får hålla koll på hur det fungerar för maken.

Tidigare under sena eftermiddagen var jag så trött att det var svårt att vara vaken. Jag åt ett kex för att pigga upp mig.

