när man ser mig, att jag äger ett par blå jeans och ett par t-shirts. Så är det icke, kan jag säga. Och väldigt mycket har ändå kastats nu, eller snarare ligger det i svarta plastsäckar för att kastas i morgon. Men mina garderober är tömda nu. Sen är det en senare fråga att få ordning på den befintliga klädkammaren.

Fast för trekvart sen gav mina höfter upp igen, så nu får jag ta det lite stillsamt ett tag. När jag tittar mig omkring ser jag nya projekt överallt, så är det ju. Jag vet att det som gäller nu är att tömma förra lägenheten, alla dom där sista grejorna. Vi har t ex haft två toasitsar anpassade för maken, så jag antar att den ena ska lämnas tillbaka nu, inte för att den är användbar för någon annan nu (efter mer än tio år), snarare skulle vi kanske behöva en alldeles ny, men där orkar jag inte börja diskutera.

F ö skickade jag ett mail till handläggaren om den planerade avlastningen nästa vecka, eftersom jag inte hört något, och eftersom jag springer runt hela tiden, tänkte jag att mail var bäst. Men jag har inte fått något svar i dag. Jag får väl ringa på måndag, men nog tycker jag att hon kunnat svara. Just nu spelar det mig inte så stor roll, om det blir avlastning åker jag i väg och tänker på något annat i två och ett halvt dygn, men blir det inte så får jag väl kämpa på här.

Och hyresvärden skickade hit den rare vaktmästaren, som fixade spisen, så jag kan göra saker i normal takt. Och ett nytt lysrör blev det också.

