än dom här, som jag rätt ordentligt packat i lådor och kassar (f ö var det väldigt många böcker ovanför huvudänden på vår säng, väldigt mycket damm också), men vi ska göra oss av med en lägre hylla med många pocketböcker i, och dom ska förhoppningsvis få plats i tre mindre hyllor, som använts till annat hittills, så dom kan kan inte packa så där systematiskt.

Och inför eftermiddagens fikande gick jag till kondis och skaffade köbekagor, det kändes som en bra investering just nu. Och jag passade på att gå in på banken och sätta in kontanter, som jag tog ut för ett par veckor sen. Tanken var att en skuld skulle betalas med dessa slantar, men nu blev det annorlunda. Och det är väldigt opraktiskt med femhundralappar, jag försökte köpa hallon och blåbär och jordgubbar i morse, men hon vägrade eftersom det var så tidigt på dagen. Så nu finns pengarna på mitt konto i stället, tyvärr har bärhandlarens kortapparat gått sönder, så det gick inte heller. Ah ja, jag fick tag på såna där platta persikor på coop sen, så njutningen blev annorlunda.

