Och alla saker är med, fast det mesta skulle behöva tvättas. Samtidigt har Yngste, som har befunnit sig på egna strövtåg den gångna veckan, annonserat att han snart kommer hit och har akut tvättbehov. Det har jag också, men jag avvaktar väl hans last tvätt då.

Och vi har haft det mycket bra, maken var rätt trött i går kväll och han rentav somnade i bilen på vägen hem och det är mycket sällsynt.

Och i natt drömde jag om flytten och packandet igen, det har jag annars inte gjort borta, men nu är det väl dags igen. När vi kom hem stod det en liten bil framför porten och det var grannarna, som lastade in lite grejor, men när jag tittar så är det inte precis så att dom är klara än, det ser ut som om nästan ingenting är flyttat på riktigt. Jag förstår inte hur det ska gå, för jag vill förstås flytta in i en ren lägenhet. Om en vecka. Jo.

