För säkerhets skull har jag skrivit en liten lista på vad jag ska göra i morgon fm, och sen har jag skrivit en liten lista på vad jag ska handla på coop, och jag kom just på en sak som måste upp på den – så jag gick nerför trappan och skrev dit den. En enda sak till, och jag tror verkligen inte att jag skulle kommit ihåg den, om jag inte skrivit upp. Men med hyfsade strategier så klarar jag mig.

Och jag kom överens med Äldste här på kvällen att vi fikar gemensamt efter mitt blomplanterande, maken ska delta är tanken, så han får se lite försommarskönhet. Nu lär det bli sämre väder i morgon, men det får vi ta då.

Och även om det inte blev riktigt så den här gången, så tänkte jag på när vi flyttade hit och jag en dag tittade i spegeln och tänkte att jag allt blivit rätt gråhårig, men det gick över den gången när jag hade tvättat håret. Dessa böcker kan ha den effekten.

