– är i flyttbart skick nu. Det betyder förvisso inte att den är tom, men väldigt rensad. Och jag hittade den trumpinne, som Yngste efterlyste i sitt eget rensande. Det var ju roligt, fast för min egen del var det ett annat fynd, som gick upp i topp. För så där ett och ett halvt år sen läste jag hos Camilla Thulin att hon ansåg att kvinnor absolut bör ha förstorande speglar, med sugproppar, som man kan sätta på badrumsspegeln, så man inte ser alldeles kladdig ut runt ögonen. Och jag skickade efter två mindre och två större. Tvåan fick den ena lite större och jag brukar ha med den ena mindre på resor. Men dom två andra har bara varit borta, jag var övertygad om att jag lagt dom i hyllorna i tvättstugan, men där rensade jag ju förra veckan och några speglar fanns det absolut inte. Men i den ganska kaotiska klädkammaren låg kartongen på en hylla.

Fast det mest häpnadsväckande var en sån där väska med en borrmaskin. Var i all världen har den kommit ifrån? Vi har en, det vet jag, men den ligger verkligen på dom där hyllorna i tvättstugan.

