– jag klev ut på uteplatsen och såg över väggen mot grannlägenheten att dörren stod öppen, så jag knackade på. Och den lilla söta kvinnan där kom fram, och jag fick gå in och titta. Jättebra. Även om det var en snabb titt och dom stackars människorna är ju mitt i sin flyttprocess, som inte kommer att vara helt enkel. Säger jag som nyss rymt ut en trea då.

Och köket är alldeles väldigt bra, ca en meter större än vårt, dvs rejält med skåp. Rummen är inte jättestora, men det är jag beredd på av ritningen. Det var iaf väldigt bra att se live s a s. Och hon sa att jag får gärna titta fler gånger. Men när jag såg det kaos dom har att hantera, så tänker jag att jag ändå kommer att klara det vi ska göra. Jag tror det. Och städningen av svärmors lägenhet har jag mentalt släppt. Tror jag. Men när det är klart i morgon, så går jag och köper maken och mig en bakelse.

