här i dag. Så där så att jag är innerligt tacksam att jag lyckats laga mat (ris med räkor i stark sås). Och jag ringde upp någon, som ska göra bouppteckningen åt oss, en lättnad att ha det lagt på andras axlar, på måndag ska jag gå dit med pappren.

Och familjen som kom och tittade på vår lägenhet såg väl hyfsat trevliga ut. Dom kan inte hjälpa att jag blir lite skeptisk inför två tonårsdöttrar, men kanske just dom inte kommer att ha ff-fester, för det har en tendens att bli lite för hög ljudvolym för mina gamla öron. Men jag undrar om dom tar den, den medföljande dottern såg lite skeptisk ut, modern ganska entusiastisk, fadern såg ut att vara en av dessa stressade mellanchefer, som ortens största arbetsgivare producerar. Kanske tog jag fel, men jag tror knappt det. Jag frågade inte om dom använde tändvätska till grill.

Och när maken och jag satt och avnjöt räkorna kom Äldste förbi. Jag bryggde lite mer kaffe och sen satt vi en stund, det är så fint när han dyker upp.

