bort till svärmors lägenhet innan dom ringde, så jag vände lite snabbt och nu är grejorna utburna. Det betyder en temporär ommöblering här också förstås. Det fanns en lite hylla på hjul med en massa böcker bakom makens fåtölj och dom måste tas om hand förstås. Jag begick misstaget att fråga maken om den boken eller den boken kunde slängas, nej nej, ingen kunde förstås slängas. Så jag kommer inte att fråga framöver, jag nöjde mig med att påpeka att eftersom dom här böckerna inte fått plats i bokhyllorna som det är, så betyder det att jag måste slänga fler av dom som nu står i hyllorna. Jag tror inte att han förstod det. Konsekvenstänkande är inte hans bästa gren, jag antar att det är ett av resultaten av sjukdomen. Men man kan, lite försiktigt, säga att tendenserna nog fanns där innan också. Jo.

Så det blir svärmors lägenhet efter lunch i stället.

Åh, vad jag längtar efter ordning och reda. På nån liten fläck.

