också, här i hemmet. Det var lyckligtvis inte lika lång leveranstid på toastolar som på tvättmaskiner. Dom trevliga vaktmästarmännen kom och skruvade och fixade. Så bra. Fast grannen passerade och kastade lystna blickar på den, när den stod utanför dörren. Det visade sig att deras toa tydligen står och rinner lite obestämt, och han har sagt till om det, så han hoppades att detta var till dom. Icke. Jag erbjöd vår gamla, men han förstod att det skulle vara att byta ner sig.

Och vi har haft trevlig lunchgäst, så livet traskar på. Och jag ska alldeles snart skicka min lägenhetsuppsägning till hyresvärden, så att allt det formella är uppfyllt. Och resten av listan lämnar jag till i morgon. Jag säger till mig själv att jag får vara trött, det är inte slappt. Men jag har lite svårt att lyssna på mig själv.

