var lite låg i går, det medges. Men nu tog jag tag i det hela och bar upp filtar och extrasäng och trasmattorna till vindsförrådet. F ö har Äldste och jag bytt nyckel nu, han har en extranyckel till oss, och hans kunde man öppna vindsdörren med, så nu går det bra. Och jag hade skickat efter en sån där uppblåsbar säng med pump som både blåser upp och sen pumpar ur luften efteråt, himla praktiskt faktiskt och betydligt bättre sovkomfort för Yngste än den vackra gustavianska soffan när vi är så många här.

Så i morgon ska jag ta tag i tvättmaskinsproblemet och så hoppas jag att det var rätt papper jag fick tag på till deklarationen, annars får jag väl gå till banken. Och så har jag tänkt röja en del i svärmors lägenhet, alla skåp kan jag väl hantera på egen hand, tänker jag.

Och maken är väldigt nöjd med det ‘nya’ bordet, det blev luftigare så här.

