jag minns, inte alls. Jag minns t ex den när Äldste var drygt två och det hade snöat en dryg dm under skärtorsdagen och jag hade honom i sulky och systrarna gick bredvid och jag halkade omkull alldeles framför kyrkan. Nu var det +2 när vi kom ut och duggregn, men det kändes väldigt kallt. Jag kanske tar på mig sidenkalsongerna i morgon.

Det var fint med kvällens Mässa, cello är vackert dessutom. Och avslutningen, när kyrkvärdarna plockade bort alla ljusstakar och dukar från altaret och prästen läste Psaltaren 22, sen dämpades belysningen och tystnad rådde, det var fint.

Och sen åkte vi hem, och jag skulle ffg använda hel- och halvljus med den här bilen. Yngste och jag hade diskuterat det innan, lyckligtvis, för man skulle liksom fälla spaken åt andra hållet, jämfört med förra bilen.

