där, insåg jag när jag tittat på Skavlan. Och jag kände verkligen inte igen Sofia Helin, jag har aldrig tittat på Bron. Så obildad är jag. Och det är klart, har man varit inbjuden för att prata om depression och självmord tänker man kanske inte att hudkrämer är nästa ämne. Vad vet jag.

Och den norske målvakten Erik nånting var lite rolig. När han berättade om sitt kommande program med idrottsstjärnor utsläppta i vildmarken och att Peter Forsberg var den mest tävlingsinriktade han sett, så fnissade jag lite. P F var ju en av Yngstes absoluta idoler på den tiden, och Äldsta passerade honom på flygplatsen i Frankfurt a M och tänkte – ‘väldigt vad han var lik Forsberg, fast han har skägg’, och sen såg hon en bild att han hade anlagt skägg. Yngste var besviken i flera år. Hon hade sett Foppa och inte fattat det.

