har inte haft någon som helst effekt än. Dvs tandläkaren ringde och erbjöd mig en ledig tid hos tandhygienist sent i eftermiddag, så jag tog den och har nu borstat tänderna ovanligt energiskt, eller iaf ovanligt sent, så att jag ska ge ett hyfsat fräscht intryck då. Och jag har till hälften städat igenom min egen garderob med hyllor. Förutom att jag tydligen har väldigt många fler mörka (mest svarta) kortärmade t-shirts, så vet jag inte om det blev så epokgörande. Jag har kvar hyllan med ljusa och sen långärmade mörka (mest svarta skulle jag gissa) och ljusa. Fast två par trasiga sidenlångkalsonger lyckades jag slänga.

Men det är lite trist att vänta på samtal, som inte kommer.

Ute har det på något sätt blivit ljusare och faktiskt (!) lite varmare, så där så jag nästan funderar på att ta vårjackan, när jag ska cykla iväg. Men man kanske inte ska vara överoptimistisk.

