– väldigt liten punkt dessutom. Jag såg här i solskenet (en liten nackdel med det) att tv-foten var alldeles väldigt jättedammig. Det stör mig inte så värst i vanliga fall, när det bara är jag och maken som ser det, men just i dag dyker det in två personer efter varandra, och då vill jag väl ge ett mer dammfritt intryck. Helt i onödan f ö, för jag tror inte att någon av dom kommer att ha synpunkter på det. Det är nog mer iögonenfallande att jag inte kammat mig än, men det hinner jag säkert. Och jag tror dessutom att kanske skulle inte ens det vara så förfärligt störande. Jag har insett att större delen av världen, en överväldigande majoritet rentav, inte bryr sig ett dugg om hur jag ser ut. Det hindrar ju inte att jag för den försvinnande lilla minoritetens (jag själv) skull bör kamma mig.

