ligger just nu lite illa till. Jag nämnde det för maken, blotta tanken fick honom att protestera rätt kraftfullt. Han påstod t o m att han säkert skulle må sämre av lutfisk. Det tror jag inte iofs. En vän hävdade bestämt att man ska dricka chablis till, och det låter ju lovande (för min del då) och någon annan var lika bestämd på att det ska vara bacon och rödvin till. Det kan sluta i fegvarianten laxsoppa.

Och inte har jag dammat skrivbordet här heller, jag har rensat bort en del onödigheter, men dammigt är det förvisso. Och rätt många post-it lappar finns kvar på skrivbordsunderlägget, såna där med bra-att-ha noteringar. Sen har jag en förteckning på alla konstiga lösenord jag samlat på mig, och så en liten gul post-it med ett lösenord som jag inte kommer ihåg vad det var till, så dumt.

