Och jag tog bilen. När det ska handlas hushållspapper och toapapper blir det lite trångt på cykeln. Och jag är fortfarande vilse i ommöbleringen på maxi, men jag kom hem med allt jag hade på listan och lite till. Och när jag virrade runt efter toapappret så sprang jag på den mycket avhållna f d grannen för länge sen, familjen tvärs över vägen som ett år råkade ut för att deras hus drabbades av soteld, så dom bodde hos oss ett par dygn innan det ordnades annat boende. Hon är så himla rar och vi stod på en rymlig plats, så vi var inte i vägen för någon annan. Äldste älskade familjen, han brukade få åka traktor med mannen, och han fick en liten egen overall att ha i deras ladugård och inga plättar var så goda som deras. Sen var det en annan sak (preskriberat) att han och den något äldre sonen i huset sköt fladdermöss med luftgevär på deras vind.

