här hemma, så jag passade på att slå många flugor samtidigt. Jag cyklade till maxi (och köpte inte pepparkakor) och sen till biblioteket och hittade läsliga böcker. Jag är ju lite känslig, det ska inte vara för svart, jag vill ha lyckliga slut, eller åtminstone hyfsade slut, folk ska inte hackas i bitar eller så. Och så tittade jag upp till Bästa Grannen, det var länge sen. Hon hade födelsedag i går, rara hon, men jag ville inte störa bland familj och så då, men nu visade det sig att hon alldeles kommit hem efter kontroll på sjukhuset en bit bort. Hon var lite deppig, för hon hade känt sig hyfsat bra och nästan ringt och avbeställt tiden, och så visade det sig att dom var inte nöjda vare sig med hennes blodvärde eller blodtryck.

Sen hann jag bara hem och ge maken hans eftermiddagsmedicin när Bra Grannen ringde på. Vi har inte träffats sen jag kom hem från resan, så det var roligt att prata lite, men jag kände mig nästan översocial efteråt. Så är det att vara deltidseremit.

