är bra att ha. Lite väl mycket grejor bara. Men jag har extrasängen där och en extra madrass och täcken och kuddar och sånt, så i lördags kväll var jag där och hämtade det som behövdes för övernattningen. Lite förvånad blev jag över att dörren var olåst, men när jag kom upp så stod där en stackars man och höll på och skruvade ihop hyllor till sitt förråd. Nå ja, jag trängde mig förbi honom, artigt mumlande förstås, så det gick bra. Men sen i dag skulle jag ju bära upp alltihop igen och då ville inte nyckeln fungera. Jag fick gå tillbaka med famnen full av täcken och börja om från början och efter lite trixande fick jag upp dörren och kunde bära upp mina saker igen. Så nu är det ordnat.

Och vi hade lunchgästen här på pasta och tårtrester, så roligt, vi skrattar mycket.

Och nu ska jag samla ihop mig och gå och köpa skinka. Det är kallt ute. Men ingen snö.

