som en annan tonåring hela förmiddagen, och kände mig påtagligt stressad när jag körde maken till tandhyg och sen handlade runt, men det var förstås inte förrän halv fyra, när jag lagt ifrån mig mobilen en bit bort, som den ringde. Det blir avlastning nästa vecka. Än så länge okänt vilken avdelning, men jag fick ett namn och nummer att ringa på tisdagen. Jag har två böcker beredda till maken och jag ska kolla matsedeln också.

Och självklart skulle han ha en annan färg på dom där flaskborstliknande som han använder i mellanrummen mellan tänderna på kvällen. Tyckte hygienisten. Fast jag minns förra gången det skulle bytas färg, det gick inte så bra. Om det blir för komplicerat ger han liksom upp.

Och dom nya skjortorna kom i dag. Två skjortor går in i postboxen, så då slipper jag åka och hämta på maxi. Och båda var snygga.

