Jag funderar på att så mig en liten väska, 35 x 20 x 20, att ha över axeln som komplettering till min lilla kabinväska. Och då är frågan om jag ska använda en Morris-kretong (mörkgrön, golden lily tror jag den heter) eller om jag ska satsa på Franks svarta linne med tulpaner. Jag har bådadera. Eller också kanske det inte blir alls. Jag får tänka i morgon och kolla om det finns den sortens dragkedjor, som jag tänkt. Det händer att jag får till det.

Sen är det något konstigt med datorn, den tjatar om Java script, som den påstår att jag inte har helt plötsligt. Jag har inte gjort någonting, så vitt jag vet. men jag kommer inte åt fb, och den här sidan ser annorlunda ut än vanligt, den räknar t ex inte orden, och det är lite konstigt. Det kanske inte blir något av det heller.

Testing, testing.

