till kaffet. Gästen medförde. Den var god och jag hittade en burk glass att ha till också. Och vi har roligt. Han och maken roade sig med att minnas en gemensam resa till Rom för länge sen.

Sen fick jag ett raskt och kort svar från MAS också. Min klagan skulle överlämnas för utredning till boendet och sen skulle jag informeras. Fast lite märkligt känns det, jag börjar undra om jag borde tagit bild på dosetten i befintligt skick s a s. För det är klart att ingen kommer att minnas att dom gjort fel. Eller också är det bara jag som är tveksam, det finns förstås inget annat alternativ än att fråga boendet. Dock kan jag tycka att jag kunde redan på detta stadium fått ett beklagande. Kanske.

Ja ja, jag ska roa mig med att breda ut böcker på golvet och bläddra lite. Det blir lugnare då i sinnet.

