till kommunens MAS. Jag lämnade in timrapporten i kommunväxeln och bad om mailadress, som jag fick snabbt och raskt. Fast det tog en stund för mig att ta mig samman och verkligen skriva, jag tycker det är så jobbigt. Samtidigt vill jag verkligen kunna känna mig trygg i det här, och det gör jag inte nu.

Och bilen är inlämnad, jag gick raskt hem igen och kunde göra frukost som vanligt.

Och under eftermiddagen ska jag ta mig samman en gång till och den här gången skicka till soc chefen också. Som chef är man alltid ytterst ansvarig, och om ingen säger något, så vet man inte hur saker och ting fungerar i verkligheten, den där som pågår runt omkring tavlorna med kommunens målsättningar, dom vackra orden. Och jag tror (hoppas) att alla som arbetar i verksamheten gör sitt bästa, men det händer att man inte ser vad man egentligen gör och det händer också att det finns missförstånd i organisationen.

