är både lämnad och hämtad. Och jag fick ett kostnadsförslag på kamremsbyte också, det var exakt fem år sen, och det är tydligen dags då. Jag gick hem och tittade, det var tvåtusen dyrare då. Hur som, så bokade jag en tid så det blir gjort. Jag avskyr verkligen tanken att bli stående någonstans bland granarna med en icke-fungerande bil.

Och sen pratade jag en stund med Äldste. Han hade äntligen fått besked från den ganska oorganiserade utbildningsanordnaren, som han har kontakt med. Och praktik blev det, på relativt nära håll, så det är vi alla tacksamma för. Sen är det roligt att prata med honom också, vi är numer oftast rörande överens om det mesta.

Och vi har ätit cannelloni, så gott.

Sen är det en annan sak att natten inte var så sömnrik, som jag kanske hade önskat, men det blir kanske en liten slummer senare.

