ibland. Iofs ofta, men det beror snarast på att hans arbetsminne lägger av och då blir han överraskad av vanliga rutiner, men det är inte så jag menar. Men i dag köpte jag en räkmacka på coop, som vi delade på till téet. Den var god och jag tog en tredjedel, det räcker för mig. Fast när jag kom hem och skulle sätta på té, var jag lite stressad och lyckades välta ut en massa teblad över omgivningen. Dammsugaren gör verkligen skäl för sig i ett sånt läge.

Det var en trivsam eftermiddag med flickorna, inte särskilt många var kvar när jag kom och hämtade. Och dom var lite trötta förstås, vi satt i deras soffa sen, dom är så fina.

Och sen kom föräldrarna hem och jag fick titta på hundkojan lite närmare, en väldigt lyxig boning. Som Äldste sa – ‘betydligt högre standard än många människor har’ och det är sant. En besynnerlig värld.

