på parkeringen utanför vårt hus. Jag är lite mindre energisk, Bra Grannen har klagat hos kommunen att det har stått en svart saab med orange navkapslar uppställd på parkeringen närmast här. Den har f ö haft punktering rätt länge och stått där betydligt mer än ett år. Och nyaste grannen har också engagerat sig i fallet, han är en rätt energisk man, får man säga. Och i dag ringde han på dörren och sa – ‘ser du, det är tomt nu’, och minsann – den är borta sen nån gång under helgen. Och tydligen en motsvarande parkerad lite längre bort också.

Och sen gick jag förbi tv:n när man ställde frågan om man ska visa allting på sociala medier. Och det är klart att min åsikt är rätt tydlig, jag anser nog att jag är rätt diskret. Sen tittar jag i mitt flöde och ser snabbt en bild, där det hade räckt med bildtexten, om man nu ville berätta om en nära anhörigs sjukdom. Vi är alla olika. Absolut.

