är den nu, fisksufflén. Den var god. Fast när tingen är emot en, så är dom. Bechamelsåsen (eller vad man ska kalla grunden för) gick alldeles utmärkt, och sen skulle jag dela äggen och det gick bra till sista, då droppade gulan ner lite bland vitorna och jag suckade. Men det gick utmärkt att vispa dom hårda ändå, så det blev bra.

Och sen hade jag ett avspänt samtal med grannen (dock ej om cigariller, jag tänker inte väcka den björn som ev sover) där vi snarast avhandlade torgfesten, just nu med trummor f ö. Men kvällarnas musikevenemang sker lyckligtvis inte på torget utan på inhägnad plats längre bort. Så köper man inte biljett, så ska man väl slippa det mesta. Tvångsunderhållning.

Och i dag fick vi en extra lokaltidning, så jag ska väl sätta mig med dagens tre tidningar och försöka känna mig informerad. Jag gillar att läsa papperstidning.

