Jag gillar ju beskrivningar, att steg för steg lotsas fram till det önskade resultatet. Jag är inte wild&crazy alls, jag vill veta hur man gör. Nå, det fanns en liten beskrivning hur man ställer in låset på lilla väskan. Men den hjälpte mig inte alls. Lyckligtvis har Äldste lärt mig att man bara går in på youtube och skriver nåt rimligt ämnesanknutet, så hoppar det fram nån som pedagogiskt vill visa. Det gällde lås också, en gladlynt man visade precis hur man gör. Det var det här att det skulle knäppa till i säkerhetsknappen, det framgick inte alls av lilla papperslappen. Så nu är jag klar med det.

Och jag är nästan säker på att jag kommer ihåg sifferkombinationen. Inga problem, jag har valt en psalm i svenska psalmboken. Enda problemet är möjligen att psalmböcker numer byts ut stup i ett, iaf oftare än när jag var ung.

F ö lyssnar jag med spänt intresse, det låter som om vi kan ha en geting i vår närhet.

