var vi uppe i natt. Fast den tredje var så pass nära min väckningstid att jag gick upp ändå. Och i övrigt märks inget särskilt avvikande, lite extra virrighet är det, men svårt att sätta fingret på. Jag vet ju aldrig åt vilket håll det går s a s. Fortsätter avvakta med lätt förhöjd hjärtverksamhet.

Och jag hamnade i ett planerat telefonmöte, fast för min del tog det slut tidigt, dvs plötsligt hörde jag alla andra, men ingen hörde mig. Osynlighet och ohörbarhet är märkliga upplevelser.

Och jag mailade en handläggare om att skjuta på avlastningen och passade på att poängtera vikten av att novemberavlastningen kommer att fungera, eftersom jag har en beställd resa då, torsdag kväll till tisdag morgon behöver jag avlastning då. Jag fick iaf svar att det var noterat, bådadera.

Och jag mailade en vän om en fråga, angelägen för oss båda, så det ser jag som ett fall framåt i min sociala fobi.

