firade triumfer, där jag satt och skulle beställa väska. Jag bläddrade igenom åtskilliga färgvarianter, men jag tror att det till slut blev Flaming Orange. Vi får väl se, jag lovar att ta bild. Min tanke är att jag snabbt ska se att det är min. Sen kommer det att visa sig att det finns fjorton likadana i närheten. Den dagen, den sorgen. Det där med valmöjligheter ställer till det. Och ja, jag tycker det ska bli roligt.

Och jag har varit klart okoncentrerad, jag orkade inte börja på någon av låneböckerna i dag, men i morgon kan det ske. Jag ska fundera på den ständiga matlistan lite senare, jag vet att man kan ta en gammal, men det känns som fusk. Fast det blir ändå väldigt lika, jag vet. I morgon hugger jag något ur frysen, det finns inte obegränsade förråd där heller, men nånting.

