här, plötsligt vaknade jag, och hade ingen aning om var i tiden jag befann mig. Efter ett par förvirrade sekunder kom jag på att vi nyss druckit kvällsté, så det var klart.

Och jag är lite trött, jag väntar förstås på att handläggaren ska höra av sig i morgon och säga att den av mig önskade avlastningen v 31 inte blir av, för jag utgår från det. Det skulle vara bra att få en andningspaus, så känns det.

Och mitt letande efter papper i går var lite surrealistiskt, jag trodde ju att 2011 var året som gällde, så jag rullade igenom maillistan lite hastigt, men inte tillräckligt hastigt. Jag hann se första raden i för många mail. Sen gick det ju bättre att leta efter nyckelord, så 2009 var rätt år, och då behövde jag inte leta i listan heller. Bra så.

Och för all del, jag hittade adressen till någon som gör skojiga örhängen, som jag hade glömt.

