– kan se ut på lite olika sätt. Och rätt ofta tänker jag att jag borde gjort så mycket annorlunda, när jag fostrade dom arma barnen. Jag gjorde så gott jag kunde, men aldrig att det var tillräckligt. Men det var så gott jag kunde. Och allt blev inte fel, faktiskt. I dag skickade den allra Yngste en bild på limpan han bakat. Och hans bror har också bakat limpor andra dagar.

Och Äldsta hittade mitt stackars nattlinne i någon av väskorna. Bra där, då vet jag var det är. Och jag slits mellan känslan att jag borde ordna till det för Yngste, som väl kommer att vara här när vi inte är hemma, men samtidigt tänker jag att han klarar ju sitt liv på egen hand annars, så förmodligen går det utmärkt här också.

Men jag tänker mycket på det här med att flytta, jag har inte pratat med hyresvärden än, men jag funderar mycket.

