är dom, Äldsta och familjen, vad gäller packande. Dom liksom bara slörpar ihop sina grejor på ett makalöst effektivt sätt och glömmer nästan aldrig någonting. Fast i dag undrar jag om rentav effektiviteten slog nya rekord. Jag kan inte hitta mitt enkla nattlinne, ett mörkblått i nån sorts trikå, som brukar hamna på kanten av badkaret. Och Äldsta duschade lite snabbt där i morse och måste rimligen ha flyttat på nattlinnet då. Vårt badrum är liksom inte av den storleken att ett mörkblått nattlinne kan ligga nånstans utan att synas, så jag gissar att hon svepte med det, men vi får väl se om det dyker upp någonstans. Här eller där. Lyckligtvis har jag fler.

Och min allmänna trötthet slog i det närmaste personligt rekord – nja, det händer ibland – men jag ser att jag glömde kamma mig ordentligt, flätan från natten är fortfarande inte omkammad. Men jag gör det innan jag somnar igen.

