gick förstås flera gånger i går. Och näst sista gången plockade jag ur glas, som skulle stå högst upp i skåpet och jag är ju 1,63ish så översta hyllan kräver att jag sträcker på mig rätt rejält och tydligen lyckades jag utan att riktigt märka det att trycka in en knapp på diskmaskinen mitt i detta. Och det var inte alls det program jag föredrar, när jag väl upptäckte det, och då hade den fått varianten absolut för sig. Tydligen kan man inte ändra hur som helst, så jag fick vänta betydligt längre än jag tänkt innan jag kunde öppna den och se det hela som klart. Men i dag är allt tillbaka till det vanliga. Diskmaskinen också.

Och jag somnade inte på eftermiddagen, märkligt nog.

Men jag känner mig lite ledsen, trött och lite ledsen. Innan jag vänjer mig igen vid den vanliga eremittillvaron.

