klarande det upp ute och solen strålar, ganska kallt ändå, men ljust.

Och jag kryper runt på golvet och försöker få lite struktur på mitt projekt. Sen tog jag en liten paus och lyssnade på lite musik, det kan också vara nödvändigt. Och jag funderade över hur märkligt det fungerar. Häromsistens tittade maken och jag på lite noter och han noterade att nånting vi brukar sjunga hade en lite annorlunda utformning i en nyare bok, jämfört med hur han alltid sjungit. Han såg alltså detta bara i notbilden och nu sjunger han så i stället. Det gick in omedelbart. Märkligt för mig.

Och sen plockar jag lite, i morgon gör vi en liten utflykt och sover borta en natt. Så det vill till att få med lagom mycket saker.

Och i går tyckte jag att det kliade i vänster öga och i dag ser jag väldigt rödögd ut. Elände.

