tänker jag, jag har satt mobilen på en – visserligen rätt sen – tid nu, så att jag i vilket fall ska komma upp tidigare än i morse.

Och sen slog mig tanken att det var inte så väldigt fiffigt att börja ägna mig åt den där kjolen nu, för det verkar som om tygaffären här har slagit igen. Man slutade ju att ta emot kemtvätt och det var ju väldigt ödsligt när jag var där senast. Och det har suttit två lappar på dörren till den numer alldeles stängda affären, den senaste var att det var utförsäljning i lördags. Det betyder ju sämre service, tyvärr. Och lite svårt att få tag på den där biten nytt svart linne och vliseline, som jag skulle behöva. Kanske finns det i min närhet på fredag em någon annanstans. Men det betyder att projektet skjuts upp, lite irriterande. Jag som nästan var på gång.

Men jag stiger förhoppningsvis upp i morgon iaf.

