kan ibland bli väldigt konstig. Vi var en sväng till badrummet vid halvsju och jag vacklade tillbaka till sängen och slocknade omedelbart, och sen vaknade jag till vid kvart i åtta och jag var alldeles övertygad om att jag hört utryckningssirener när jag somnade också, dom hördes där när jag vaknade. Men det var enbart den gången, visade det sig. En villa som brann en bit bort, tydligen, lyckligtvis ingen skadad.

Och jag cyklade till biblioteket på eftermiddagen, inget regn på mig. Det är fantastiskt bra att ha biblioteket på kort avstånd, jag har varit lite lat med läsandet den senaste tiden, men det är ju så roligt att bara ta en bok. Jo, jag vet att man kan läsa på skärm också, men det här att hålla i en bok ger mig mer en känsla av att det är för nöjes skull. Vi har alla våra underliga idéer, och det är en av mina.

