All denna teknik, som ofta underlättar livet. När vi flyttade hit köpte jag en skrivare, innan hade jag tillgång till en bättre. Och en fantastiskt praktisk scanner. Och en kopiator som jag kunde få att göra fantastiska ting. Min lilla enkla apparat skriver visserligen ut i färg (när den har patroner, det var ju ett problem vid tillfälle), men i går var den tjurig. Jag skulle skriva ut lite papper och dom fem första gick relativt smärtfritt, men sen slutade den bara. Och jag försökte övertala den på alla möjliga sätt. Den ville inte, den stod och blinkade och påstod att den skrev ut. Och jag kollade så att det fanns papper och att ingen orkidéblomma ramlat ner i pappersfacket. Och sen gick jag därifrån och när jag kom tillbaka hade den smidigt skrivit ut sex papper.

Och scannerfunktionen har jag aldrig fått att fungera särskilt smidigt, sönerna påstår samfällt att dom har visat mig, men det tycks inte hjälpa. Lite lätt irriterad här.

