vid att bo med flyttkartonger, nå det har han väl inte gjort riktigt än, Yngste, men han har inte hunnit/orkat/haft råd att möblera helt och hållet än. Han ringde nyss, för det var en sorts stativ som blivit kvar här hemma. Bra att det fanns iaf, även om det varit bättre om det kommit med honom.

Och jag somnade totalt som klubbad på eftermiddagen, nackdelen är att det tar så lång tid att bli helt vaken igen. Men nu har jag ägnat mig åt den vanliga söndagskvällsaktiviteten, polerandet av spishällen. Jo, jag gör det oftare, men söndagskvällen blir det alltid. Och på tisdag kommer svärmor hit på middag, det var svärfars födelsedag, och då tycker jag att hon inte ska sitta och äta ensam.

Och själv försöker jag att vänja mig vid att det är skillnad på den hårfärg jag har närmast ansiktet och den som flätan har. Lite besynnerligt är det.

