att det inte kliar alls. Någonstans. Jag råkade halka in på instruktiva filmer på youtube om invärtesparasiter. Man påpekade att det var gross, och det var det också. Killen som stod och berättade detaljerat om sin avföring och alla konstiga medel han nyttjat. Äckelfascination. Och i synnerhet var det förfärligt att äta sushi, som jag gör väldigt sällan, men det var nästan lika hemskt med socker, kolhydrater och bröd och pasta och nästan allt möjligt. Och det fanns inga matvanor som skyddar oss, sa man med ödesmättat tonfall. Fast jag kan inte hjälpa att jag tänker att det är väldigt onyttigt att ha t ex binnikemask, men annars finns det säkert organismer vi kan leva i symbios med utan att märka ett dugg.

Och detta bara för att jag började se något budskap om hur enormt nyttiga bananer är. Tyvärr äter jag inte så mycket bananer just, jag tycker dom kliar i munnen om jag inte skivar i fil eller så.

Det är nog bäst att inte fundera så mycket på det här med invärtesjox.

